Завдання 1
- Використавши посилання: https://informatik.pp.ua/pidruchniki/10-klas/pidruchnyk-informatyka-10-11-klas-riven-standartu-rudenko-2018 відкрити електронний варіант підручника з інформатики.
- Опрацювати тему 1.5 “Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування” зробити конспект
- Письмово дати відповідь на запитання 3 і 4 в кінці теми
Завдання 2
- Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 1.6 “Інтернет-маркетинг та Інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Цифрове громадянство” на сторінках 26-30.
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Відповісти на запитання 5 і 6 в кінці параграфу. Відповіді на запитання записати в зошит.
Завдання 3
- Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 1.7 “Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей” на сторінках 30-36.
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Виконати тестування по QR-коду зі сторінки 36. Скрін результату зі своїм прізвищем надіслати викладачу
Завдання № 4
- Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 2.1 “Моделі та моделювання” на сторінках 37–38.
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Відповісти на запитання 5-6. Відповіді на запитання записати в зошит.
Завдання № 5
- Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 3.1 “Поняття бази даних та системи керування ними” на сторінках 83–85.
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Переглянути відео та законспектувати такі поняння: DBMS, реляційна БД, об’єктно-орієнтована БД, NoSQL БД, мова SQL.
Завдання № 6
- Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 4.1 “Технології опрацювання мультимедійних даних” на сторінках 123–126.
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-multimedia-43413.html та законспектувати основні аудіо- та відеоформати.
Завдання № 7
- Користуючись посиланням на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 4.2 “Мова розмітки гіпертекстових документів”
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Пройти завдання і розмістити теги відповідно до їх послідовності в структурі веб-сторінки
Завдання № 8
- Користуючись посиланням на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 4.4 “Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці”
- На основі параграфу створити конспект у зошит
- Відповісти на запитання 5 та 6 в кінці параграфу
- Надіслати конспект викладачу на електронну пошту: slava_igorovich@ukr.net
- Пройти міні тестування “Розподілення критерій ергономічного сайту”
Завдання № 9
- Тема: “Колірне коло“
- Ознайомитись з конспектом уроку, а саме з темою «Колірне коло», сторінка 5
- Створити конспект на задану тему
- Надіслати конспект викладачу на пошту slava_igorovich@ukr.net
Завдання № 10
- Тема: “Колір в рекламі. Психологія кольору“
- Ознайомитись з конспектом уроку, а саме з темою «Колір в рекламі. Психологія кольору», сторінка 2
- Створити конспект на задану тему
- Виконати вправу:
- Надіслати конспект викладачу на пошту slava_igorovich@ukr.net
Views: 747