Інформатика (29)

Викладач: Мошнягул Святослав Ігорович (slava_igorovich@ukr.net)


Модуль: Формальна логіка

Тема 1. Предмет і значення логіки

Тема 2. Поняття

Тема 3. Висловлювання

Тема 4. Закони логіки 18.10 створити конспект та надіслати викладачу на пошту

Тема 5. Умовиводи 18.10 створити конспект та надіслати викладачу на пошту

Тема 6. Аналогія і гіпотеза 20.12 створити конспект та надіслати викладачу на пошту

Тема 7. Логічні основи теорії аргументації 20.12 створити конспект та надіслати викладачу на пошту


ТЕМА: «Колірне коло»

  1. Ознайомитись з конспектом уроку, а саме з темою «Колірне коло», сторінка 5
  2. Створити конспект на задану тему
  3. Надіслати конспект викладачу

Тема: «Психологія кольору»

  1. Ознайомитись з матеріалом теми.
  2. Виписати в конспект особливості кожного кольору в психології
  3. Описати свій улюблений колір
  4. Конспект надіслати викладачу на електронну адресу.

Тема: «Основи теорії дизайну. Стиль та композиція в дизайні»

  1. Ознайомитись з відеоматеріалом за посиланням

2. Виписати в конспект основні терміни з відео, а саме:

  • дизайн
  • дизайнер
  • композиція та її види
  • закони композиції
  • композиційні прийоми

3. Створений конспект надіслати викладачу на електронну пошту.

Тема: «Принципи побудови знаків»

  1. Ознайомитись з конспектом до теми уроку
  2. Виписати основні терміни та поняття
  3. Створений конспект надіслати викладачу на електронну адресу slava_igorovich@ukr.net

Тема: «Поняття бренду та брендингу»

  1. Ознайомитись з презентацією до уроку.
  2. Виконати всі умови вкінці презентації
  3. Створене завдання надіслати викладачу на електронну адресу slava_igorovich@ukr.net

Тема: «Створення логотипу. Брендгайд. Брендбук»

  1. Ознайомитись з презентацією до уроку.
  2. Виконати всі умови вкінці презентації
  3. Створене завдання надіслати викладачу на електронну адресу slava_igorovich@ukr.net

БЛОК ТЕМ: «ГРАФІЧНИЙ ДИЗАЙН У ПОЛІГРАФІЇ»

Тема: «Поняття видання та видавничої справи»

  1. Ознайомитись з темою «Поняття видання та видавничої справи»
  2. Виписати в конспектосновні поняття до даної теми
  3. Конспект з поняттями надіслати викладачу на електронну пошту slava_igorovich@ukr.net

Тема: «Види та характеристика шрифтів»

  1. Ознайомитись з темою «Види та характеристика шрифтів»
  2. Виписати в конспектосновні поняття до даної теми
  3. Конспект з поняттями надіслати викладачу на електронну пошту slava_igorovich@ukr.net

Тема: «Буклет. Види буклетів»

  1. Ознайомитись з теоретичною частиною:
    • Буклет – публікація, виготовлена на одному аркуші та складена згинанням у кілька сторінок так, що її можна переглядати, не розрізаючи сторінок, а розкриваючи як ширму. У формі буклету виготовляються путівники, проспекти, програми концертів і вистав, реклами продукції та послуг тощо. Як правило, буклет складається з одного аркуша формату А4, розміщеного в альбомній орієнтації та розділеного на 3 рівні частини. По межах цих частин буклет згинається. Друк здійснюється, як правило, з обох сторін аркуша.
    • Основне призначення буклету – реклама навчального закладу, підприємства, організації, особи, нового товару, нової акції тощо. А враховуючи те, що всі відомості повинні бути розміщені на одному аркуші, зміст буклету повинен містити невеликі за обсягом фрагменти тексту, які точно передають основні відомості про об’єкт, а також фотографії та малюнки, що ілюструють ці відомості. Фотографії та малюнки повинні бути високої якості і містити незначну кількість об’єктів, які чітко розрізняються.
    • Види буклетів в залежності від змісту та оформлення:
      • Інформаційні. Містять основну інформацію про послугу або товар, яка викладена максимально лаконічно, не перевантажуючи споживача зайвими подробицями. Мета таких буклетів – максимально зацікавити потенційних клієнтів. При виготовленні даного виду рекламної продукції вітається використання фотографій, таблиць, графіків.
      • Іміджеві. Застосовуються для створення позитивного іміджу компанії. Оскільки такий буклет повинен підкреслювати солідність і індивідуальність фірми, при його виготовленні застосовуються оригінальні дизайнерські рішення. Іміджеві буклети повинні обов’язково містити інформацію про підприємство та про його діяльність.
      • Для акцій. Рекламні заходи, які пропонують реальні вигоди споживачам (знижки, сезонні розпродажі, день народження фірми, оформлення дисконтних карт), дають компаніям великий приплив нових клієнтів. Для оповіщення про такі події, як правило, використовуються буклети з докладним викладом умов акцій.
      • Для поштової розсилки. Цей вид рекламної продукції приходить поштою і носить персональний характер – комунікатор звертається індивідуально до кожного адресата.
    • Види рекламних буклетів в залежності від форми:
      • З одного лінією згину – з одним фальцем.
      • З двома лініями згину (два фальца) – лифлет або Євробуклет.
      • Багатосторінковий, що складається з декількох листів, які скріплені термоклеем, скріпкою або пружиною – брошура.
      • Нестандартні форми буклетів. Наприклад, Євробуклет, виконаний на подовженому аркуші, який складний у багато разів (у вигляді гармошки).
  2. Створити констект по темі
  3. Готовий конспект надіслати викладачу на електронну адресу slava_igorovich@ukr.net

Views: 254