Інформатика (19)

Завдання 1

  1. Використавши посилання: https://informatik.pp.ua/pidruchniki/10-klas/pidruchnyk-informatyka-10-11-klas-riven-standartu-rudenko-2018 відкрити електронний варіант підручника з інформатики.
  2. Опрацювати тему 1.5 “Комп’ютерно-орієнтовані засоби планування” зробити конспект
  3. Письмово дати відповідь на запитання 3 і 4 в кінці теми

Завдання 2

  1. Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 1.6 “Інтернет-маркетинг та Інтернет-банкінг. Системи електронного урядування. Цифрове громадянство” на сторінках 26-30.
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Відповісти на запитання 5 і 6 в кінці параграфу. Відповіді на запитання записати в зошит.

Завдання 3

  1. Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 1.7 “Поняття про штучний інтелект, Інтернет речей” на сторінках 30-36.
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Виконати тестування по QR-коду зі сторінки 36. Скрін результату зі своїм прізвищем надіслати викладачу

Завдання № 4

  1. Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 2.1 “Моделі та моделювання” на сторінках 3738.
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Відповісти на запитання 5-6. Відповіді на запитання записати в зошит.

Завдання № 5

  1. Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 3.1 “Поняття бази даних та системи керування ними” на сторінках 8385.
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Переглянути відео та законспектувати такі поняння: DBMS, реляційна БД, об’єктно-орієнтована БД, NoSQL БД, мова SQL.

Завдання № 6

  1. Користуючись посилання на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 4.1 “Технології опрацювання мультимедійних даних” на сторінках 123126.
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Переглянути презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-multimedia-43413.html та законспектувати основні аудіо- та відеоформати.

Завдання № 7

  1. Користуючись посиланням на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 4.2 “Мова розмітки гіпертекстових документів”
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Пройти завдання і розмістити теги відповідно до їх послідовності в структурі веб-сторінки

Завдання № 8

  1. Користуючись посиланням на електронний підручник (https://drive.google.com/file/d/1XX3mFyXIdeND_pp_KNMtwhR4-5FkZYit/view) ознайомитись з темою 4.4 “Ергономіка розміщення відомостей на веб-сторінці”
  2. На основі параграфу створити конспект у зошит
  3. Відповісти на запитання 5 та 6 в кінці параграфу
  4. Надіслати конспект викладачу на електронну пошту: slava_igorovich@ukr.net
  5. Пройти міні тестування “Розподілення критерій ергономічного сайту”

Завдання № 9

  1. Тема: “Колірне коло
  2. Ознайомитись з конспектом уроку, а саме з темою «Колірне коло», сторінка 5
  3. Створити конспект на задану тему
  4. Надіслати конспект викладачу на пошту slava_igorovich@ukr.net

Завдання № 10

  1. Тема: “Колір в рекламі. Психологія кольору
  2. Ознайомитись з конспектом уроку, а саме з темою «Колір в рекламі. Психологія кольору», сторінка 2
  3. Створити конспект на задану тему
  4. Виконати вправу:
  5. Надіслати конспект викладачу на пошту slava_igorovich@ukr.net

Visits: 747